مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 12:462018-02-20سياسي

سقوط هواپیمای «آی تی آر» باید زنگ خطری برای ایمنی هوایی باشد


سقوط هواپیمای «آی تی آر» هواپیمایی آسمان باید زنگ خطری برای ایمنی هوایی در کشور باشد.

- سقوط هواپیمای آی تی آر باید زنگ خطری برای ایمنی هوایی باشد عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: سقوط هواپیمای آی تی آر هواپیمایی آسمان باید زنگ خطری برای ایمنی هوایی در کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بندرعباس به نقل از دفتر حسین هاشمی تختی، حسین هاشمی تختی با تسلیت سانحه دردناک سقوط هواپیمای آی تی آر هواپیمایی آسمان و کشته شدن جمعی از هموطنانمان در این حادثه، اظهار کرد: این رخداد تلخ ضرورت توجه بیش از پیش به موضوع ایمنی هوایی در کشور را گوشزد می کند به طوری که باید استانداردهای ایمنی هوایی را در کشور جدی تر بگیریم.

وی افزود: شرایط اقلیمی و جغرافیایی کشور ما بسیار متنوع و متفاوت بوده، بنابراین الزاماتی را در این زمینه متوجه صنعت هوانوردی کشورمان کرده است و بنابراین باید تجهیز فرودگاه ها به ابزارهای روز کنترل مستمر ایمنی هواپیماها مورد توجه هر چه بیشتری باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: به طور کلی هواپیماهای آی تی آر نباید در مسیرهای کوهستانی و با فاصله زیاد مورد استفاده قرار گیرند چرا که نوسان پروازی این هواپیماها بالا و در عین حال توصیه شرکت سازنده نیز بر همین امر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط هواپیمای «آی تی آر» باید زنگ خطری برای ایمنی هوایی باشد

سقوط هواپیمای «آی تی آر» باید زنگ خطری برای ایمنی هوایی باشد