مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 12:462018-02-20سياسي

قبله برخی پول، ریاست و هوای نفسانی است/ خطر جنگ نرم بدتر از جنگ سخت است


نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با بیان اینکه قبله برخی پول، ریاست، شهوت و هوای نفسانی است و این افراد هرگز راه به جایی نخواهند برد، گفت: - هرکسی با هرچه که دوست داشته باشد محشور می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای روستای کوشکک، اظهار داشت: هر کالایی بازاری و هر نرخی جهتی دارد.

وی با اشاره به اهمیت قیمت گذاری درست یا نادرست، گفت: برای همیشه در دنیا نیستیم و به بازار دنیا آمده ایم و می خواهیم از دنیا برویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آنچه که روزمره به دنبال آن می رویم به سرگرمی شبیه تر است، گفت: سرمایه ای که برای انسان نمی ماند سرمایه نیست بلکه وسیله آزمایش است.

عبادی با اشاره به طرح این سؤال که قیمت خود را چگونه تعیین می کنید؟ گفت: همه ما در گروه شناخت این مسئله هستیم که ملاک چیست و قیمت چقدر است؟ وی تصریح کرد: قیمت هر انسانی مساوی است با هدف وی که چه هدفی دارد چرا که هر کسی به اندازه هدف خود می ارزد و این یک مسئله سطحی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ارزش کارها را هدف تعیین می کند، گفت: نماز ما وقتی ارزش پیدا می کند که بر اساس هدف مشخصی باشد و وقتی خدایی باشد ارزش دارد و اگر کسی خدایی نباشد، ارزشی ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبله برخی پول، ریاست و هوای نفسانی است/ خطر جنگ نرم بدتر از جنگ سخت است

قبله برخی پول، ریاست و هوای نفسانی است/ خطر جنگ نرم بدتر از جنگ سخت است