مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 12:362018-02-20سياسي

خیرین مدرسه ساز را دلسرد نکنید/ تأمین سرانه مدارس شبانه روزی در اسرع وقت


نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس، خواستار تأمین سهم آورده دولت در تکمیل مدارس مشارکتی خیرساز شد و ضرب الاجلی برای تأمین سرانه غذایی مدارس شبانه روزی در استان ها تعیین کرد.

- ناصر شریفی امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس" در بندرعباس با اشاره به دیدار با وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: در دیداری که با وزیر داشتیم در خصوص تکمیل مدارس مشارکتی خواستار سهم آورده دولت برای تکمیل مدارس خیّرساز در هرمزگان شدیم، خیرین سهم خود را انجام داده اند در حال حاضر با کم کاری دولت دلسرد شده اند.

وی افزود: طی تفاهم نامه ای که نوسازی مدارس با مجمع خیرین مدرسه ساز برای ساخت و تجهیز مدارس دارد بایستی 50درصد از سهم آورده را خیرین تامین نموده و 50درصد مابقی را دولت جهت تکمیل و تجهیز مدارس خیری در اختیار نوسازی مدارس قرار دهد که متأسفانه دولت کم کاری نموده و سهم خود را تکمیل نکرده است و این امر موجب دلسردی خیرین مدرسه ساز در هرمزگان شده است .

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس تاکید کرد: در نشست با وزیر پیگیر وقت ملاقاتی با حضور اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز هرمزگان جهت برطرف شدن مشکلات و کم کاری های دولت در این زمینه شدیم که امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر این دیدار را انجام داده و مدارس خیرساز را در هرمزگان با کمک دولت تکمیل و تجهیز نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین مدرسه ساز را دلسرد نکنید/ تأمین سرانه مدارس شبانه روزی در اسرع وقت

خیرین مدرسه ساز را دلسرد نکنید/ تأمین سرانه مدارس شبانه روزی در اسرع وقت