مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 12:102018-02-20فناوري

گزارش وزیر ICT درباره مکان لاشه هواپیما درست از آب درآمد


با گذشت بیش از دو روز از خبر مفقود شدن هواپیمای تهران-یاسوج ، در حالی که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره مستندات منطقه سقوط و تماس یکی از سرنشینان توضیحاتی ارائه کرده بود، - لاشه این هواپیما پیدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در صفحه اینستاگرام خود درباره احتمال گوشی روشن یکی از مسافرین هواپیمای مفقودشده آسمان و نیز اخبار دیگری که روز گذشته درباره تماس یکی از شهروندان یاسوجی با یکی از مسافرین و صحبت با وی هنگام پرواز مطرح شد، با ارائه توضیحاتی گفته بود: تلفن همراه یکی از مسافرین پس از ناپدید شدن هواپیما روشن بوده و تا ساعت هفت عصر همان روز در دسترس بوده و سپس به دلیل احتمالی اتمام باتری خاموش می شود.

موقعیت تلفن همراه در سایت روستای کهنگان سمیرم بوده است.

وی با تایید ادعای یکی از خبرنگاران در خصوص تماس شهروندی از یاسوج به یکی از مسافرین و دو مکالمه 30 و 72 ثانیه ای بررسی بر اساس اطلاعات تماس ثبت شده، نیز اظهار کرد: تماس اول در ساعت 8:56 دقیقه در شمال پلیس راه نجف آباد به مدت 31 ثانیه برقرار و مکالمه دوم در ساعت 9:28 و در منطقه روستای کهنگان بوده است.

البته اظهارات خبرنگار مذکور مبنی بر ساعت ناپدید شدن صحت ندارد و بنا بر اظهارات سازمان هواپیمایی کشوری ساعت ناپدید شدن 9:34 صبح بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش وزیر ICT درباره مکان لاشه هواپیما درست از آب درآمد

گزارش وزیر ICT درباره مکان لاشه هواپیما درست از آب درآمد