مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 11:252018-02-20اقتصادي

احیای نفت فراساحلی با 155 میلیارد دلار سرمایه گذاری


صنعت نفت و گاز فراساحلی بدنبال سه سال کاهش هزینه و تعویق پروژه ها، اکنون آمادگی بیشتری برای اجرای پروژه و کسب سود با هزینه کمتر و طراحی ساده تر پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیل آمریکا در حال حاضر در تحلیل های پیرامون رشد نفت، مورد توجه اصلی قرار دارد و در حقیقت، سریعتر از آنچه پیش از این انتظار می رفت، رشد می کند.

اما رشد هزینه و فشار سرمایه گذارانی که سود را به تولید ترجیح می دهند، ممکن است روند رشد شیل را در آینده آهسته کند.

در این بین، نفت فراساحلی که از کاهش سرمایه گذاری در دوران رکود لطمه دید، اکنون با پروژه هایی بازمی گردد که از نظر اقتصادی بهبود یافته اند و در برخی از موارد، شیل آمریکا را به چالش می کشند.

این امر به دلیل کاهش هزینه از سوی شرکت های بزرگ نفتی پس از سال 2014 برای ساده تر کردن طراحی است تا با نفت برنت 60 دلاری به همان میزانی سود کنند که چهار سال پیش با نفت 100 دلاری داشتند.

به گفته تحلیلگران شرکت برن اشتاین، حدود 40 پروژه فراساحلی جدید ممکن است امسال تصویب شوند که در مقایسه با 29 پروژه تصویب شده در سال 2017 و 14 پروژه در سال 2016 رشد قابل ملاحظه ای را نشان می دهد.

انتظار می رود اکثر پروژه های فراساحلی کوچکتر و معادل 42 هزار بشکه در روز نفت در مقایسه با 69 هزار بشکه در روز برای پروژه های سال گذشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای نفت فراساحلی با 155 میلیارد دلار سرمایه گذاری

احیای نفت فراساحلی با 155 میلیارد دلار سرمایه گذاری