مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 11:102018-02-20اقتصادي

جزییات افزایش تولید از میادین غرب کارون


مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت مهندسی و توسعه نفت با بیان اینکه قرار است در برخی از واحدهای غرب کارون افزایش ظرفیت صورت بگیرد، توضیح داد: برداشت از میدان یادآوران از 110 هزار بشکه به 120 هزار بشکه، - برداشت از آزادگان شمالی از 75 هزار بشکه به 80 هزار بشکه و برداشت از یاران شمالی از 20 هزار بشکه تولید کنونی به 25 هزار بشکه خواهد رسید.

سیدنورالدین شهنازی زاده در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه حرف اول برای جهش در تولید را دستگاه های فرآورش می زند، تصریح کرد: اگر در حال حاضر دستگاه های فرآورش آماده بود، قطعا در سال آینده جهش خوبی از برداشت از میادین غرب کارون داشتیم.

از آنجایی که دستگاه های فرآورش آماده نیست دست به اقدامات موقت برای فرآورش زده ایم.

یکی از این اقدامات دستگاه های اسکیت مانتد است که براساس قراردادی که منعقد شده قرار است 50 هزار بشکه در سال آینده تا پایان مردادماه از آزادگان در سرویس داشته باشیم.

وی با بیان اینکه افزایش تولید از یاران جنوبی در مرز 25 هزار بشکه جزو مواردی است که در سال آینده محقق خواهد شد، افزود: تولید و برداشت از میدان یاران جنوبی قرار است به صورت یکپارچه با یاران شمالی صورت بگیرد که توسط شرکت نفت و گاز پرشیا در قالب قرارداد IPC محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات افزایش تولید از میادین غرب کارون

جزییات افزایش تولید از میادین غرب کارون