مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 01:552018-02-19سياسي

کاری نکنید که مردم بگویند جمهوری اسلامی نباشد


حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی گفت: اگر هر شخصی به وظایف خودش در زمان خودش درست عمل کند پیرو حضرت زهرا(س) است و مهم این است که صداقت، - امانت، حفظ زبان و حفظ کارها وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شفقنا نوشت: استاد برجسته اخلاق از خدشه به اسلام و جمهوری اسلامی بسیار نگران بود و اظهار کرد: مسئولین عزیز کشور ما به گونه ای عمل نکنند که روزی مردم بگویند این جمهوری اسلامی نباشد.

مردم هم بدانند که اگر در مواردی به اسم اسلام اقداماتی انجام می شود که نباید، به دلیل سهل انگاری و لاابالی گری بوده و یک جاهایی هم نا بخردان به جای خردمندان، نادانان به جای دانایان، ناقص العقل ها به جای فرماندهان کار کردند.

این سخنران معروف گفت: در حال حاضر فشارهای اقتصادی و مالی، آزار دادن، حتی دستگیری و مراجعات، هیچ کدام اسلامی نیست، بسیاری از مسایل فرهنگی ما غلط است.

من در همه جا حتی در باب پوشش زن که چه مقدار اختیاری و چه مقدار ارشادی و چه مقدار امری است، خطر می بینم، اینطور نیست که در موضوع حجاب بتوانیم مدام دیگران را بیازاریم.

من نمی خواهم عز وجلال حضرت زهرا(س) در این حرف ها خلط شود، ولی می خواهم بگویم که مسلمانان در زمان شهادت حضرت زهرا(س) آبروی اسلام را نبرید، به اسم اسلام نه این مالیات را باید گرفت نه باید نرخ گذاری کرد، و نه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاری نکنید که مردم بگویند جمهوری اسلامی نباشد

کاری نکنید که مردم بگویند جمهوری اسلامی نباشد