مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 01:052018-02-19فرهنگي

این نمایش از عشق سخن می گوید


« " کارد ، ترنج ، زلیخا " از عشق سخن می گوید، امید که بتوانیم پیوند دهنده ی مدل و جان فرهیختگان و هنردوستانی باشیم که به تماشای این اثر مینشینند.

» - " کارد ، ترنج ، زلیخا " از عشق سخن می گوید، امید که بتوانیم پیوند دهنده ی مدل و جان فرهیختگان و هنردوستانی باشیم که به تماشای این اثر مینشینند.

کارگردان نمایش "کارد، ترنج، زلیخا" یادداشتی در اختیار ایسنا قرار داده است که در آن به چگونگی آماده شدن این نمایش و ویژگیهای آن پرداخته است.

احمد ایرانی خواه در این یادداشت نوشته است : تئاتر کارد ، ترنج ، زلیخا وضعیت زیباشناختی است که با ویژگیهای یک تراژدی مدرن طراحی شده و این وضعیت، هم در ساختار نمایشنامه، هم درشکل اجرایی با عاطفه زیباشناختی زمان امروز درآمیخته، چراکه جوهر تراژدی به یاری دو نیروی متضاد ترس و شفقت، انسان را وامیدارد لحظاتی فارغ از موضوعات نفسگیر روزمره، عمیق بیاندیشد.

از ویژگیهای این اثر، میتوان به زبان متفاوت نمایشنامه و بازیگران بسیار برجسته و توانمند، اشاره کرد.

بازیگرانی که به راستی ، نمونهی کامل یک بازیگر حرفهای تئاتر را به نمایش میگذارند، آن هم در زمانهای که به نظر می رسد در برخی آثار، بازیگری تئاتر به قهقراء رفته و افرادی با غرغره کردن دیالوگ و راه رفتن روی صحنه ، خود را بازیگر حرفه ای تئاتر می دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این نمایش از عشق سخن می گوید

این نمایش از عشق سخن می گوید