مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 21:402018-02-19بين الملل

تهران و آنکارا اهداف مشترکی در زمینه مسائل منطقه ای و بین المللی دنبال می کنند


رییس جمهور همکاری ها و رایزنی های سه جانبه ایران، ترکیه و روسیه درباره مسائل منطقه ای به ویژه مبارزه با تروریسم و حل و فصل بحران سوریه را مثبت و تاثیرگذار دانست و بر ضرورت ادامه تلاش ها، - گسترش همکاری ها و مذاکرات تهران- آنکارا- مسکو تا رسیدن به هدف مطلوب تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه دوشنبه در گفتگوی تلفنی رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه با وی، مبارزه با تروریسم و عاری کردن سوریه از گروه های تروریستی و مقابله با رفتارهای تجزیه طلبانه در منطقه را از اهداف مشترک ایران و ترکیه عنوان کرد و افزود: امروز توطئه های تجزیه طلبانه و تلاش هایی برای استقرار دولت های دست نشانده در منطقه در حال وقوع است که باید با گسترش همه جانبه همکاری ها در راستای رفع این نگرانی های امنیتی تلاش کنیم.

رییس جمهور با اشاره به اینکه مذاکرات سران و مسئولان ایران، ترکیه و روسیه در آستانه و سوچی در جهت تقویت آرامش، ثبات و امنیت سوریه، امید آفرین بوده است، گفت: این روند مثبت باید با ادامه رایزنی ها و مذاکرات سران سه کشور بیش از پیش گسترش یابد.

دکتر روحانی با اشاره به توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی در قبال کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: ایران و ترکیه اهداف مشترکی در زمینه مسائل منطقه ای و بین المللی دنبال می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران و آنکارا اهداف مشترکی در زمینه مسائل منطقه ای و بین المللی دنبال می کنند

تهران و آنکارا اهداف مشترکی در زمینه مسائل منطقه ای و بین المللی دنبال می کنند