مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 18:062018-02-19سياسي

منشور حقوق شهروندی یک چتر بزرگ است/ تأسیس حداقل 2 سمن در هر استان


دستیار ویژه رییس جمهور در صیانت از حقوق شهروندی گفت: منشور حقوق شهروندی یک چتر بزرگ است که سایر سازوکارها ذیل این چتر قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اراک، شهیندخت مولاوردی عصر امروز در جلسه مشترک کارگروه امور بانوان و خانواده و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان مرکزی با اشاره به اینکه دستور رییس جمهور در منشور حقوق شهروندی پیگیری مطالبات و خواسته های به حق مردم است، اظهار کرد: در سالگرد رونمایی از منشور حقوق شهروندی به بررسی عملکردها و راهکارهای رفع موانع موجود حقوق شهروندی پرداخته شده است.

وی تسهیل تأسیس سازمان های مردم نهاد و تأسیس حداقل دو سازمان مردم نهاد در هر استان، ارائه و تدوین راهنمای اصلاح و توسعه نظام حقوق شهروندی، هدف گذاری کمی و کیفی وضع موجود و تدوین آیین نامه و روش های غیرقضایی در تدوین حقوق شهروندی در کم ترین ساعت ممکن را از جمله برنامه های در دست اجرای منشور و ستاد صیانت از حقوق شهروندی برشمرد.

دستیار ویژه رییس جمهور در صیانت از حقوق شهروندی گفت: نهادینه کردن دو مأموریت اصلی منشور حقوق شهروندی است که نشست های هم اندیشی با انجمن ها و تشکیل اتاق فکر و نهادینه سازی فرهنگی و آموزشی و درونی کردن حقوق فرهنگی و تبدیل به فرهنگ حقوق عمومی از جمله اقدامات انجام شده در راستای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشور حقوق شهروندی یک چتر بزرگ است/ تأسیس حداقل 2 سمن در هر استان

منشور حقوق شهروندی یک چتر بزرگ است/ تأسیس حداقل 2 سمن در هر استان