مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 18:052018-02-19سياسي

نقد مستند «قائم مقام» با تحلیل شخصیت «آیت الله منتظری»


عمادالدین باقی روزنامه نگار و عبدالحسین ساسان فرزند آیت الله طاهری در برنامه ای تحت عنوان «آیت الله منتظری از نگاه مستند قائم مقام »شرکت کردند و به نقد فرازهایی از این فیلم و توصیف شخصیت آیت الله منتظری پرداختند.

- عمادالدین باقی روزنامه نگار و عبدالحسین ساسان فرزند آیت الله طاهری در برنامه ای تحت عنوان آیت الله منتظری از نگاه مستند قائم مقام شرکت کردند و به نقد فرازهایی از این فیلم و توصیف شخصیت آیت الله منتظری پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عمادالدین باقی روزنامه نگار، مورخ و فعال حقوق بشر در این مراسم که در تالار آوینی دانشگاه اصفهان برگزار شد، به عنوان اولین سخنران با بیان این که بعد از سه دهه خاطره آیت الله منتظری از خاطره ها محو نشده است، گفت: اعتقاد دارم آیت الله منتظری کلید است، اما اختلاف نظرها در خصوص ایشان زیاد است.

تک تک مواضع ایشان در قبال مسائل مختلف از قبیل جنگ، موضوع زندان ها و وقایع سال 67 یک کانون نزاع بوده است که همواره این مواضع مورد سوال جامعه هم بود به همین دلیل مساله آیت الله منتظری هنوز در اذهان جامعه باقی است و به نوعی این موضوع هنوز حل نشده است.

این روزنامه نگار و مورخ ابراز عقیده کرد: در مورد مستند قائم مقام کسانی که این فیلم را ساخته اند، فیلم قدرتمندی از نظر تاکتیکی نساخته اند؛ چراکه همه می دانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد مستند «قائم مقام» با تحلیل شخصیت «آیت الله منتظری»

نقد مستند «قائم مقام» با تحلیل شخصیت «آیت الله منتظری»