مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 17:252018-02-19اقتصادي

بانک گردشگری در جمع 10 شرکت برتر از نظر صعود رتبه قرار گرفت


در جریان بیستمین دوره رتبه بندی شرکت های برتر ایران، بانک گردشگری ضمن کسب رتبه 55 و حضور در فهرست 100 شرکت برتر ایران، در میان 10 شرکت برتر از نظر صعود رتبه قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک گردشگری"، این بانک در جمع 10 شرکت برتر ایران از نظر صعود رتبه قرار گرفت.

در جریان بیستمین دوره رتبه بندی شرکت های برتر ایران(IMI-100) که با عاملیت سازمان مدیریت صنعتی در روز 27 بهمن ماه در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد، بانک گردشگری توانست ضمن کسب رتبه 55 و قرار گرفتن در فهرست 100 شرکت برتر ایران در سال جاری، در میان 10 شرکت برتر از نظر صعود رتبه قرار گیرد.

در این مراسم، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، ابتکار عمل و الگوبرداری از جوامع توسعه یافته در تدوین برنامه ها را از مهم ترین پارامترهای رتبه بندی شرکت های داخلی عنوان کرد و گفت: در فعالیت های اقتصادی، حرکت به سمت جهانی شدن، انجام فعالیت های مشترک در حوزه پژوهش و توسعه و سرمایه گذاری های متقابل اهمیت بالایی دارد.

همچنین سازمان مدیریت صنعتی از سال 1377، هر ساله رتبه بندی شرکت های برتر ایران را با اتکا به آمار و اطلاعات شفاف و با هدف درک ساختار و شرایط اقتصادی و مالی صنایع و بنگاه های اقتصادی کشور انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک گردشگری در جمع 10 شرکت برتر از نظر صعود رتبه قرار گرفت

بانک گردشگری در جمع 10 شرکت برتر از نظر صعود رتبه قرار گرفت