مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 16:402018-02-19سياسي

روحانیت خادم ملت است و کوچکترین منتی بر مردم و انقلاب ندارد


شرکت کنندگان در گردهمایی سراسری روحانیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان اجلاسیه خود در بیانیه ای مواضع خود پیرامون مسائل جاری داخلی و بین المللی را اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، متن بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَ لَقَدْ أَرْسَلْنا مُوسی بِآیاتِنا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَی النُّورِ وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ(ابراهیم 5) روحانیت در یک قرن و نیم گذشته از قیام تنباکو تا نهضت مشروطه و نهضت نفت پیشتاز مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی و دخالت بیگانگان بوده و همیشه بر آزادی و آزادگی مردم تحت پرچم اسلام و بر حفظ استقلال کشور تأکید داشته است.

پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری روحانیت بیدار و هوشیار که در رأس آن خمینی کبیر قرار داشت عامل تحولات مهمی در منطقه و جهان شد.

روحانیت با اتکای به اسلام ناب و بازسازی اندیشه دینی توانست اصلاحاتی عمیق و بنیادین در نظام اجتماعی ما به وجود آورد که شکل گیری یک نظام دینی و طرح دین در قالب نظام امت و امام در راستای همین مقوله است هم اینک امواج خروشان انقلاب اسلامی می رود تا چنان زلالی جوشیده از حوزه ها در یک بسته تکاملی بساط سلطه گری بدخواهان و شیاطین شرق و غرب را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت خادم ملت است و کوچکترین منتی بر مردم و انقلاب ندارد

روحانیت خادم ملت است و کوچکترین منتی بر مردم و انقلاب ندارد