مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 16:162018-02-19اجتماعي

گرد وخاک شدید ایذه را درنوردید/مدارس تعطیل نشد


دقایقی پیش ورود گرد و خاک شدید باعث از بین رفتن لطافت پس از بارندگی در شهرستان ایذه شد و با این وجود دانش آموزان در کلاس درس حضور دارند و مدارس تعطیل نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از ایذه، با وجود اینکه پس از گذشت چند ماه از فصل بارش ها از روز گذشته بارش رگباری و مناسب باران در شهرستان ایذه آغاز شد، این بارش ها همواره تحت تأثیر وزش بادهای شدید بوده است.

هر چند که وزش این بادها نتوانست از بارش ها جلوگیری کند اما ظهر امروز ورود پدیده ریزگردها به شهرستان شرایط را تحت تاثیر خود قرار داد.

با توجه به اینکه از ابتدای صبح امروز آسمانی کاملا صاف و هوایی لطیف در منطقه وجود داشت، ظهر امروز ورود دوباره ابرها باعث بارش باران و درآمیختن گرد و خاک با این پدیده شد.

با وجود شدید شدن غلظت گرد و خاک در سطح شهرستان هیچ گونه تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس گرفته نشد و دانش آموزان در این شرایط در کلاس های درس حضور دارند.

عدم وجود دستگاه سنجش آلودگی و غلظت آلاینده ها در شهرستان ایذه، هیچ گاه میزان غلظت ریزگردها در این منطقه مشخص نبوده و از این رو لازم است که متولیان امر اقدامات جدی و لازم را برای نصب این دستگاه به کار گیرند.

با توجه به پیش بینی های صورت گرفته بارش ها به صورت پراکنده تا پایان وقت امروز در شهرستان ادامه خواهد داشت، همچنین گرد و خاک نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد وخاک شدید ایذه را درنوردید/مدارس تعطیل نشد

گرد وخاک شدید ایذه را درنوردید/مدارس تعطیل نشد