مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 15:062018-02-19سياسي

ارتقای سطح کیفی نمایشگاه کتاب دین مشهود است


براساس آنچه که بنده در بازدید از نمایشگاه کتاب دین مشاهده کرده ام، نمایشگاه مذکور در مقایسه با سال های گذشته وضع مطلوب تری داشته و اقدامات صورت گرفته بسیار شایسته و قابل تقدیر است.

- آیت الله حسینی بوشهری در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب دین:ارتقای سطح کیفی نمایشگاه کتاب دین مشهود است امام جمعه قم گفت: براساس آنچه که بنده در بازدید از نمایشگاه کتاب دین مشاهده کرده ام، نمایشگاه مذکور در مقایسه با سال های گذشته وضع مطلوب تری داشته و اقدامات صورت گرفته بسیار شایسته و قابل تقدیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب دین با اشاره به ایام سوگواری حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: از تمام دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه به ویژه مدیرکل ارشاد استان قم کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی با بیان اینکه کتاب نقش بسیار مهمی در ارتقای فرهنگ جامعه دارد، افزود: هر جامعه ای که با کتاب و کتاب خوانی سرو کار دارد، آن جامعه، جامعه ای رشدیافته و بالنده است، متاسفانه در جامعه امروز ما موضوع کتاب خوانی و تعداد افراد کتاب خوان که با دقت و علاقه به این امر مشغول هستند، کم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سطح کیفی نمایشگاه کتاب دین مشهود است

ارتقای سطح کیفی نمایشگاه کتاب دین مشهود است