مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 15:062018-02-19سياسي

ناکارآمد جلوه دادن نظام فتنه امروز است/ از حاشیه سازی و ناامیدی پرهیز شود


تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه باید از هرگونه حاشیه سازی و ناامیدی در بین مردم پرهیز شود، گفت: فتنه امروز، فتنه ناکارآمد جلوه دادن نظام و ناامید کردن مردم است که باید در مقابل آن ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از نهاوند، حجت الاسلام ابراهیم رییسی صبح امروز در کنگره شهدای نهاوند با بیان اینکه برگزاری این نشست ها برای پاسداشت شهدا حرکت در مسیر شهادت است، اظهار کرد: آشنایی نسل امروز و فردا با شهیدان، راه و مقصد آنها امری ضروری است، شهیدان انسان های بابصیرتی بودند که هم خدا، هم راه و هم مقصد را می شناختند، تبری از دشمنان و حمایت از دوستان اسلام و انقلاب منش شهدا بود.

وی با اشاره به مجاهدت های گروه انقلابی ابوذر در نهاوند بیان کرد: عبودیت و بندگی خدا از ویژگی های ابوذر غفاری بود که از یاران با وفای حضرت پیامبر (ص) به شمار می رفت، از مهم ترین ویژگی های ابوذر این بود که سیاست سیاست بازان و فتنه فتنه گران او را از مسیر توحید و وظیفه شناسی خارج نکرد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه گروه انقلابی ابوذر نیز ابوذروار در مقابل ستم شاهنشاهی ایستادند، تصریح کرد: آنها می خواستند نقاب از چهره رژیم شاهنشاهی کنار زده و ظلم و ستم مستکبران را به مردم بشناسانند، امروز پرچم عدالت خواهی به دست مقام معظم رهبری است و باید تابع ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکارآمد جلوه دادن نظام فتنه امروز است/ از حاشیه سازی و ناامیدی پرهیز شود

ناکارآمد جلوه دادن نظام فتنه امروز است/ از حاشیه سازی و ناامیدی پرهیز شود