مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 14:562018-02-19سياسي

با حکم برومند کشمیری سرپرست دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری شد


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، مهدی کشمیری را به سمت قائم مقام خود در امور فناوری و سرپرست دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم منصوب کرد.

- کشمیری سرپرست دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری شد معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، مهدی کشمیری را به سمت قائم مقام خود در امور فناوری و سرپرست دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه "، مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی مهدی کشمیری را به سمت قائم مقام خود در امور فناوری و سرپرست دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است: با عنایت به تجربه و تخصص جناب عالی در حوزه فناوری و توسعه پارک ها و مراکز رشد، با حفظ سمت ریاست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، به سمت قائم مقام معاون پژوهش و فناوری در امور فناوری و سرپرست دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم منصوب می شوید.

باتوجه به اهمیت ایجاد زمینه اشتغال دانش بنیان و توسعه کار آفرینی در کشور از جناب عالی انتظار می رود توان و دانش خود را برای توسعه پارک های علم و فناوری و مراکز رشد و همچنین توسعه فناوری در دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور به کار گیرید تا موجبات افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حکم برومند کشمیری سرپرست دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری شد

با حکم برومند کشمیری سرپرست دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری شد