مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 14:562018-02-19سياسي

آغاز پذیرش حوزه های علمیه از 12 اسفند ماه


پذیرش حوزه های علمیه از 12 اسفند ماه آغاز شده و تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد ظهر امروز در نشست خبری پذیرش سال تحصیلی97-98 که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، گفت: ایام پذیرش حوزه های علمیه امسال همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا شده است که امید است موجب خیر و برکت باشد.

وی ادامه داد: روحانیت امروز در برهه حساس و خطیری قرار گرفته است؛ امروزه در جامعه جهانی به دلیل وضعیتی که در نسل بشر مشاهده می شود، مردم به معارف دینی، فطرت، و معنویت تشنگی زیادی دارند.

معاون آموزش حوزه های علمیه سراسر کشور خاطرنشان کرد: در جهان بی عدالتی های زیادی دیده می شود و انتظار مردم جهان از دین این است که پاسخ های مناسبی برای این مسائل داشته باشد؛ امور و مسائل مستحدثه نیز از اموری است که روحانیت باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه کسانی که وارد عرصه روحانیت می شوند باید با وضعیت حوزه آشنایی داشته باشند ادامه داد: علاقمندان به ورود در حوزه های علمیه باید اطلاعات خود را درباره این مرکز تا حد قابل قبولی ارتقاء دهند چراکه حوزه های علمیه با مراکز علمی دیگر متفاوت است؛ حوزه علمیه به دنبال خدمت به دین و مردم بوده و مدرک گرایی در آن معنایی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پذیرش حوزه های علمیه از 12 اسفند ماه

آغاز پذیرش حوزه های علمیه از 12 اسفند ماه