مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 12:552018-02-19اقتصادي

صادرات 20 تن ماهی از خراسان جنوبی به سلیمانیه عراق


مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: 700 واحد پرورش ماهی در استان فعالیت دارند که طی امسال از این واحدها پیش بینی شده تولید 1100 تنی داشته ایم.

- محمدمهدی سعیدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: حوزه فعالیت شیلات استان در بحث ماهی سردآبی شامل قزل آلا و ماهی گرم آبی شامل کپور، آمورو فیتوفاگ و انواع ماهی زینتی است.

وی افزود: 700 واحد پرورش ماهی در استان فعالیت دارند که طی امسال از این واحدها پیش بینی شده تولید 1100 تنی داشته باشیم و بیشترین تولید نزدیک به بیش از 900 تن از ماهی گرم آبی پیش بینی شده است.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: در بحث ماهی زینتی نیز حدود 800 هزار ماهی در استان نیز تولید می شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: در بحث سایر آبزیان بسیاری از افراد نیز متقاضی احداث پرورش زالو هستند، اما پرورش زالو در داخل شهر ممنوع بوده و از حوزه شهری باید 200 متر فاصله داشته و نیازمند استعلامات خاص نیز است.

وی با اشاره به این که راه اندازی این کار باید به صورت صنعتی باشد، تصریح کرد: هم اکنون در خراسان جنوبی هیچ واحدی مجوز پرورش زالو از نظام مهندسی خراسان جنوبی ندارد و فعالیت در حیطه شهری مجاز نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 20 تن ماهی از خراسان جنوبی به سلیمانیه عراق

صادرات 20 تن ماهی از خراسان جنوبی به سلیمانیه عراق