مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 12:202018-02-19پزشكي

آیا این کودک قربانی خطای پزشکی شده است؟


«خانواده علیرضا و وکیلشان اعتقاد دارند این کودک شش ساله به دلیل کم توجهی پزشکان با رنج زیادی از دنیا رفت، به همین دلیل این خانواده علیه تیم پزشکی شکایتی تنظیم کرده اند تا به گفته آنها جلوی رنج علیرضاهای دیگر را بگیرند.

- خانواده علیرضا و وکیلشان اعتقاد دارند این کودک شش ساله به دلیل کم توجهی پزشکان با رنج زیادی از دنیا رفت، به همین دلیل این خانواده علیه تیم پزشکی شکایتی تنظیم کرده اند تا به گفته آنها جلوی رنج علیرضاهای دیگر را بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: به خاطر خطای پزشکی باید دست راست پسرم قطع شود ؛ این را مادر علیرضا می گوید؛ کودک شش ساله ای که دو ماه پیش به دلیل ابتلا به سرطان خون در بیمارستان علی اصغر تهران تحت درمان قرار گرفت اما به دلیل خطای احتمالی در شیوه تزریق داروی شیمی درمانی، دست راستش عفونت کرد و از حدود یک ماه پیش علاوه بر سرطان با رنج عفونت شدید دست هم روبه رو شد؛ به طوری که پزشکان آخرین راه حل را قطع دست او تشخیص دادند اما علیرضا که دیگر طاقت مبارزه نداشت قبل از قطع دستش، جانش را از دست داد.

با این حال خانواده علیرضا و وکیلشان همچنان اعتقاد دارند این کودک شش ساله به دلیل کم توجهی پزشکان با رنج زیادی از دنیا رفت، به همین دلیل این خانواده علیه تیم پزشکی شکایتی تنظیم کرده اند تا به گفته آنها جلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا این کودک قربانی خطای پزشکی شده است؟

آیا این کودک قربانی خطای پزشکی شده است؟