مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 12:152018-02-19پزشكي

تشخیص اوتیسم با انجام آزمایشات خون و ادرار


تیم تحقیقاتی دانشگاه "وارویک" ادعا کرده است که آزمایشات خون و ادراری را توسعه داده اند که می تواند به طور موثر اختلال رشدی اوتیسم در کودکان را تشخیص دهد.

- تیم تحقیقاتی دانشگاه "وارویک" ادعا کرده است که آزمایشات خون و ادراری را توسعه داده اند که می تواند به طور موثر اختلال رشدی اوتیسم در کودکان را تشخیص دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گیزمگ، این مطالعه از الگوریتم های پیچیده یادگیری ماشین طراحی شده برای شناسایی تفاوت های خون و ادرار افراد مبتلا به "اختلال طیف اوتیسم" (ASD)و کودکان سالم استفاده می کند.

در حال حاضر، هدف اصلی توسعه یک نشانگر زیستی ساده است که پزشکان را به استفاده از یک روش آسیب شناسی هدفمند برای تشخیص اختلال طیف اوتیسم قادر می سازد .

در حال حاضر تنها راه تشخیص این بیماری ارزیابی رفتاری است و بیماری اوتیسم در اکثر کودکان تا بعد از 4 سالگی تشخیص داده نمی شود.

این شرایط بسیار پیچیده است زیرا بسیاری از محققان علل را تغییرات ژنتیکی وعوامل محیطی که ریشه در ترکیب گریزان دارد، تشخیص داده اند.

آخرین تحقیق دانشگاه وارویک ارتباط بین اختلال طیف اوتیسم و حضور برخی از پروتیین های آسیب دیده در پلاسمای خون را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص اوتیسم با انجام آزمایشات خون و ادرار

تشخیص اوتیسم با انجام آزمایشات خون و ادرار