مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 11:062018-02-19سياسي

پاکدشت قابلیت تبدیل شدن به استان را دارد/ مشکلات حمل و نقل پاکدشت رفع شود


نماینده مردم پاکدشت در مجلس با بیان اینکه شهرستان پاکدشت با توجه به وجود پتانسیل هایی فراوان قابلیت تبدیل شدن به استان را دارد، گفت: مشکلات بخش حمل و نقل پاکدشت رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" استان تهران، محمد قمی صبح امروز در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با کمیته برنامه ریزی شهرستان پاکدشت ضمن تسلیت ایام شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: اینکه امروز جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان با کمیته برنامه ریزی استان تهران به میزبانی پاکدشت برگزار شده، نشان دهنده ابتکار صحیح استاندار تهران است.

وی افزود: شهرستان پاکدشت با توجه به پتانسیل های اقتصادی خوب در حوزه های مختلف قابلیت تبدیل شدن به استان را دارد و از استاندار تهران می خواهیم که نگاه ویژه ای در خصوص به این شهرستان داشته باشد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس ادامه داد: پاکدشت نسبت به شهرستان های دیگر استان تهران مرکزیت خوبی دارد که بر ویژگی های این شهرستان برای تبدیل شدن به استان می افزاید.

وی بیان کرد: مشکل حمل و نقل و ترافیک از مسائل موجود در شهرستان پاکدشت است که با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته شده برای متروی پاکدشت امیدواریم تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکدشت قابلیت تبدیل شدن به استان را دارد/ مشکلات حمل و نقل پاکدشت رفع شود

پاکدشت قابلیت تبدیل شدن به استان را دارد/ مشکلات حمل و نقل پاکدشت رفع شود