مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 11:052018-02-19سياسي

راهیان نور تکلیفی است که در مقابل شهدا ادا می شود


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه راهیان نور تکلیفی است که در مقابل شهدا ادا می شود، گفت: نگاهی که به راهیان نور می شود توجه و بازنگری به خویشتن است که با الهام از جانفشانی شهدا، - انسان از بیرون به درون خویش نظر اندازد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام محمدعلی شیخ الاسلامی شامگاه یکشنبه (29 بهمن) در جلسه ستاد دانشگاهی راهیان نور که در محل دفتر ریاست دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه هاجر در مناسک حج متذکر خوف و رجایی است در پاسخ به اینکه این اتفاق چگونه و در کجا روی داده و کم و کیف آن چیست.

وی گفت: سفر راهیان نور برای کسانی که در آن شرکت می کنند و گوشه ای از حقیقت آن را می چشند، می تواند به سان قطره ای از سرچشمه حقیقت باشد تا به فیض آنان منتهی شود که بهترین نمونه آن در فیلم اخراجی ها به تصویر کشیده شده است .

حجت الاسلام شیخ الاسلامی با تأکید بر اینکه کربلای ایران به سان کربلای معلی تأثیرگذار خواهد بود، گفت: علاوه بر بُعد تزکیه روحانی این سفر برای مسافرینش، کسانی که دوست داشتند همراهی ما را داشته باشند، نیز در ثواب اجر این فیض شریک هستند .

وی با تأکید بر اینکه راهیان نور تکلیفی است که در مقابل شهدا ادا می شود، خاطرنشان کرد: نگاهی که به راهیان نور می شود توجه و بازنگری به خویشتن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور تکلیفی است که در مقابل شهدا ادا می شود

راهیان نور تکلیفی است که در مقابل شهدا ادا می شود