مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 08:152018-02-19سياسي

هدف گذاری برای ریشه کنی بیماری هپاتیت C در سیستان و بلوچستان


سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری برنامه ریشه کنی بیماری هپاتیت C تا سال 1410 را در استان ارزشمند و جسورانه عنوان کرد و افزود: اینکه برنامه ریزی شده هپاتیت B تاسال 1400 و هپاتیت C تاسال 1410 کنترل و ریشه کن شود، - برنامه ای جسورانه و ارزشمند است و مسئولان اجرایی استان نیز قطعا از اینگونه اقدامات جسورانه حمایت و استقبال خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- محمد هادی مرعشی در جلسه کمیته بیماری های خاص استان اظهار کرد: بر اساس تفاهم صورت گرفته بین سازمان انتقال خون و انجمن هپاتیت ایران ریشه کنی هپاتیت C تا مقطع زمانی سال 1410 بر روی گروه های خطر هدف گذاری شده است.

محمدهادی مرعشی گفت: پیشگیری مهم تر از درمان است و چه خوب است یک تغییر اسم داشته باشیم و کمیته پیشگیری از بروز بیماری های خاص را در استان هدف گذاری و دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه لازمه تحقق هدف ریشه کنی ، در وهله اول شناسایی بیماران است ، گفت: با توجه به اینکه بخشی از این افراد تا کنون شناسایی نشده اند، برای تشخیص و شناسایی این افراد اگر نیاز به مداخله جدی و حضور فرمانداری ها ، بخشداری ها و دهیاری ها باشد، جمیع نیروهای دولتی را بسیج می کنیم تا یاریگر مجریان طرح باشند.

مرعشی افزود: در حال حاضر تعداد 10 مرکز ترک اعتیاد در منطقه حاشیه شهر زاهدان فعال هستند و تزریق مواد مخدر که به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری برای ریشه کنی بیماری هپاتیت C در سیستان و بلوچستان

هدف گذاری برای ریشه کنی بیماری هپاتیت C در سیستان و بلوچستان