مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 21:362018-02-18ورزشي

نایب قهرمانی قم در مسابقات ماراتن ایران


رییس هیأت دوومیدانی استان قم از موفقیت دوومیدانی کاران قم در کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره پیکارهای ماراتن ایران خبر داد.

- علی رضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: کسب عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره تیم ماراتن هیأت دوومیدانی استان قم در مسابقات کشوری یک دستاورد بسیار بزرگ و ارزنده برای خانواده بزرگ این رشته و جامعه ورزش قم محسوب می شود.

وی ادامه داد: امیر طیب لی در این دوره از مسابقات مقام پنجم کشور را با ثبت رکورد 2 ساعت و 45 دقیقه و 18 ثانیه و 74 صدم ثانیه به نام خود ثبت کرد و رامین ستارپور دیگر نماینده قم با زمان 2 ساعت و 47 دقیقه و 29 ثانیه و 47 صدم ثانیه روی سکوی هفتم جای گرفت.

رییس هیأت دوومیدانی استان قم بیان کرد: پیکارهای رده سنی بزرگسالان دوومیدانی ماراتن با عنوان جام هرمز به میزبانی جزیره هرمز به انجام رسید و مسافت رقابت 42 کیلومتر و 195 سانتیمتر بود و در آن تیم هیأت دوومیدانی قم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی ایران شد.

وی خاطرنشان کرد: در واقع عنوان نایب قهرمانی چهارمین دوره پیکارهای دوومیدانی ماراتن جام هرمز به تیم هیأت دوومیدانی قم تعلق گرفت، در حالی که تیم تهران به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های هیأت البرز و خراسان رضوی نیز بعد از قم روی سکوهای سوم و چهارم جای گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب قهرمانی قم در مسابقات ماراتن ایران

نایب قهرمانی قم در مسابقات ماراتن ایران