مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 21:262018-02-18سياسي

امام جمعه موقت بندرعباس: وزیر ارشاد نسبت به حمایت از رسانه های ضد انقلاب توبه کند


امام جمعه موقت بندرعباس بر انقلابی ماندن رسانه های گروهی کشور تأکید کرد و گفت: وزیر ارشاد نسبت به حمایت از رسانه های ضد انقلاب توبه کند.

- حجت الاسلام سیدعباس تقوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به راه های مقابله با تبلیغات سوء دشمن علیه نظام مقدس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با سه دسته دشمن قطعی اعم از آمریکا و همدستانش، اسراییل و آل سعود و منافقان روبه رو است.

وی در ادامه افزود: ملت ایران اسلامی باید دشمنان این مرز و بوم را به خوبی بشناسند و بدانند که این دشمنان تشنه خون این مردم هستند و برای نابودی مردم ایران و نظام مقدس از هیچ توطئه و اقدام شومی دریغ نخواهد کرد.

امام جمعه موقت بندرعباس تصریح کرد: ملت ایران باید مراقب باشند و حساب برخی انتقادات و گلایه ها را از مطالبات دشمن جدا کنند، چراکه هر نوع اغتشاش و شورش خیابانی ریشه در برنامه ریزی های منافقان دارد؛ آنچه مهم است شناخت دوست از دشمن است.

تقوی با تأکید بر اینکه رسانه های گروهی انقلابی بمانند ابراز داشت: بخشی از رسانه های داخلی غیر انقلابی و بخشی دیگر ضدانقلاب هستند، تنها تعدادی از این رسانه ها انقلابی اند.

وی اضافه کرد: مسؤولان کشور باید توی دهن رسانه های ضدانقلابی بزنند و از رسانه های غیرانقلابی نیز حمایت نکنند، این اشکالی است که بر وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت بندرعباس: وزیر ارشاد نسبت به حمایت از رسانه های ضد انقلاب توبه کند

امام جمعه موقت بندرعباس: وزیر ارشاد نسبت به حمایت از رسانه های ضد انقلاب توبه کند