مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 18:052018-02-18اقتصادي

رشد 56 درصدی سفر گردشگران اروپایی و آمریکایی به ایران


رییس پژوهشکده گردشگری و زیارت دانشگاه فردوسی مشهد گفت: سفر گردشگران اروپایی و آمریکایی به ایران از سال گذشته تا 6 ماهه ابتدایی سال جاری با 56.

- رییس پژوهشکده زیارت و گردشگری دانشگاه فردوسی اعلام کرد: رشد 56 درصدی سفر گردشگران اروپایی و آمریکایی به ایران رییس پژوهشکده گردشگری و زیارت دانشگاه فردوسی مشهد گفت: سفر گردشگران اروپایی و آمریکایی به ایران از سال گذشته تا 6 ماهه ابتدایی سال جاری با 56.

6 درصد رشد همراه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرحیم رهنما امروز 29 بهمن ماه در آیین افتتاحی پژوهشکده گردشگری و زیارت دانشگاه فردوسی مشهد که در دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه برگزار شد، با اعلام اینکه برنامه ریزی شده که حدود 20 میلیون گردشگر خارجی تا سال 1404 به ایران سفر کند، اظهار کرد: گرچه که از سال گذشته تا 6 ماهه اول سال جاری، میزان سفر از کشورهای حوزه خلیج فارس و عراق به ایران کمتر شده اما حضور گردشگران اروپایی پس از برجام در ایران افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه ما از ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری زیارت برخورداریم؛ حدود 15 هزار مکان مذهبی در کشور وجود دارد که زمینه خوبی را برای گردشگری فراهم می کند.

رییس پژوهشکده زیارت و گردشگری دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه رشد گردشگری در مناطق مختلف دنیا متفاوت بوده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 56 درصدی سفر گردشگران اروپایی و آمریکایی به ایران

رشد 56 درصدی سفر گردشگران اروپایی و آمریکایی به ایران