مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 16:112018-02-18اقتصادي

یادداشت/ آسمان در آسمان نشست


چند ساعت پیش خبری روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت؛ خبر این بود « پرواز تهران ـ یاسوج ، هواپیمایی شرکت آسمان پس از پرواز از رادار خارج و در آسمان نشست.

- چند ساعت پیش خبری روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت؛ خبر این بود پرواز تهران ـ یاسوج ، هواپیمایی شرکت آسمان پس از پرواز از رادار خارج و در آسمان نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سردبیری استان های "، درهیاهوی بالارفتن قیمت دلار و ارز و دلنگرانی مردم از وضعیت اقتصادی این روزهای کشور، در تکاپوی خبرنگاران برای به نتیجه رسیدن یا نرسیدن شورای شهر درخصوص اجرای طرح ترافیک، اینکه آیا طرح می گیرند یا خیر، در آخرین روزهای بهمن که البته کارمندان منتظر عیدهای خود بودند ناگهان خبری بر روی خروجی خبرگزاری ها و سایت های خبری قرار گرفت.

خبری تکراری از جنس غم و اندوه.

خبر این بود هواپیمای تهران ـ یاسوج از رادار خارج شد سنگینی بار این خبر به سرعت روی دوش خبرنگاران قرار گرفت؛ در ابتدا همه به دنبال این بودند که شاید هواپیما فقط از رادار خارج شده و احتمال سقوط وجود ندارد ولی متاسفانه چند دقیقه بعد خبر سقوط هواپیما توسط منابع هواپیمایی کشوری مورد تایید قرار گرفت و مسئولان هواپیمایی کشور اعلام کردند، هواپیمای ATR شرکت هوایی آسمان با 66 سرنشین سقوط کرده و همه سرنشینان آن جان باختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ آسمان در آسمان نشست

یادداشت/ آسمان در آسمان نشست