مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 15:002018-02-18سياسي

همایش بین المللی گردشگری در شهر جهانی یزد برگزار می شود


استاندار یزد با اشاره به ضرورت توسعه صنعت گردشگری و معرفی مزیت ها و جاذبه های استان، گفت: اواخر سال آینده همایش بین المللی گردشگری در شهر جهانی یزد برگزار شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود زمانی قمی در نشست مشورتی با موضوع برگزاری همایش بین المللی گردشگری در استان یزد با اشاره به حساسیت ها و ظرفیت های توسعه گردشگری برای استان یزد، اظهار کرد: بعد از ثبت جهانی شهر یزد وضعیت متفاوتی داریم که باید به عنوان یک مزیت برای توسعه صنعت گردشگری در سطح استان و کشور متناسب با ویژگی های یزد بهره ببریم .

وی با بیان این که همایشی برای تبیین رویکردها و بررسی وضعیت صنعت گردشگری با نگاه به پیشرفت و بهره برداری به نفع استان برگزار خواهد شد، افزود: قطعا این همایش در سال آتی و با توجه به اقتضائات برگزار می شود و پیشنهاد برگزاری هفته یزد نیز برای استان آمده است که می توان همایش مورد نظر را نیز در هفته یزد برگزار کرد .

استاندار یزد همچنین با یادآوری اهمیت موضوع ثبت جهانی بافت تاریخی یزد در میراث جهانی سازمان یونسکو گفت: باید از این فرصت به بهترین نحو برای معرفی مزیت های یزد و دعوت از تلاشگران صنعت گردشگری در این همایش استفاده شود .

وی با تاکید بر این که این همایش یک برنامه صرف دولتی نخواهد بود و نباید چنین نگاهی را به آن داشت و تصریح کرد: بخش خصوصی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی گردشگری در شهر جهانی یزد برگزار می شود

همایش بین المللی گردشگری در شهر جهانی یزد برگزار می شود