مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 14:062018-02-18سياسي

آیت الله جنتی: به زودی شاهد پیروزی انقلاب اسلامی مردم فلسطین خواهیم بود


دبیر شورای نگهبان با اشاره به مبارزات مستمر جبهه مقاومت، گفت: ان شاءالله به زودی با ظهور حضرت ولی عصر(عج)، جشن پیروزی انقلاب اسلامی مردم فلسطین را شاهد خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس"، آیت الله جنتی رییس مجلس خبرگان با عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) بانوی اوّل اسلام است که بعد از پیامبر اسلام(ص) و حضرت علی (ع) کسی قابل قیاس از نظر فضائل اخلاقی با آن حضرت نیست.

آیت الله جنتی با قدردانی و تشکر از مردم شریف ایران اسلامی برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن امسال افزود: در طول 39 ساله انقلاب اسلامی، هر سال مردم باشکوه تر از قبل در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند ولی امسال بعد از دعوت مقام معظم رهبری، براساس نظرسنجی ها، این مراسم، بسیار باشکوه تر از قبل برگزار شد.

وی با بیان اینکه پیام این حضور باشکوه برای دوستان ایران اسلامی این است که مطمئن باشید تا ملت ایران متحد، تابع رهبری و پشتیبان نظام اسلامی هستند، هیچ قدرتی توان شکست ملت فهیم ما را ندارد، اضافه کرد: پیام حضور حماسی مردم به دشمنان انقلاب اسلامی نیز این است که تحریک افراد ناباب برای اغتشاش، تخریب و آتش زدن اماکن مقدسه و بالاخره فتنه های گوناگون مانند فتنه 88 و فتنه امسال، تاثیری در ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: به زودی شاهد پیروزی انقلاب اسلامی مردم فلسطین خواهیم بود

آیت الله جنتی: به زودی شاهد پیروزی انقلاب اسلامی مردم فلسطین خواهیم بود