مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 14:052018-02-18سياسي

نام اهواز را خاکستان بگذارند / اگر خاک امان دهد دستور شستشوی شهر داده می شود


عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه فضای شهر آلوده به گرد و غبار است، گفت: تا زمانی که وضعیت پدیده گرد و خاک در اهواز به همین روال باشد، نمی توان فضای شهری را پاکسازی کرد.

- سیدناصر موسوی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انباشت لایه ای از گرد و خاک بر مبلمان و فضای شهری اهواز اظهار کرد: متأسفانه طی روزهای اخیر اهواز به صورت مکرر و پشت سر هم در وضعیت غبارآلود بوده و این گرد و غبار در هوا ساکن است.

بنابراین اگر بخواهیم به شستشو و پاکسازی فضای شهری از گرد و غبار اقدام کنیم، وضعیتی به مراتب بدتر خواهیم داشت چرا که در این صورت، علاوه بر گرد و غبار، گل نیز بر منظر شهری خواهد نشست.

وی ادامه داد: از این رو تا زمانی که گرد و خاک در هوای اهواز به همین روال پایدار است، نمی توان فضای سبز و پارک ها، مبلمان و به طور کلی فضای شهری را شستشو داد.

اگر خداوند عنایت کند و یک یا دو روزی پدیده گرد و خاک به ما امان دهد، سریعا دستور شستشوی فضای شهری از گرد و خاک ابلاغ می شود.

این عضو شورای اسلامی شهر اهواز افزود: متأسفانه فعلا وضعیت گرد و غبار در شهر پایدار است و امروز نیز شاهد این پدیده بودیم.

هر چند که چند قطره ای باران بارید اما همچنان گرد و غبار را داریم و در این وضعیت شستشوی فضای شهری چهره زشت تری به شهر می دهد و فکر می کنم که اهواز را به زشت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام اهواز را خاکستان بگذارند / اگر خاک امان دهد دستور شستشوی شهر داده می شود

نام اهواز را خاکستان بگذارند / اگر خاک امان دهد دستور شستشوی شهر داده می شود