مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 13:312018-02-18اقتصادي

مدیرعامل بانک کشاورزی: تجارت کالایی ایران عمدتا واردات محور است


تجارت خارجی ما به ویژه در بخش کالایی عمدتا واردات محور بوده و شاید خط اعتباری ال سی های صادراتی خیلی محدود باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس"، روح الله خدا رحمی مدیرعامل بانک کشاورزی امروز در همایش ملی صادرات، گفت: تولید در کشورهایی مثل ایران در درجه اول اهمیت است، اما تجارت هم بسیار حائز اهمیت است و بانکداری ایران یکی از زیربناهای خدمات رسانی به تولید است.

تولید صادراتی در بخش کشاورزی مورد است و به دلیل پرشدن ظرفیت داخلی ، صادرکنندگان روی صادرات محصولات کشاورزی حساب باز کرده اند.

وی افزود: در بخش کشاورزی سه سیاست کلان وجود دارد که تولید پایدار را بخش کشاورزی ما دنبال می کند و در کنار آن دانش بنیان بودن تولید و اصلاح روش ها برای افزایش بهره وری مورد توجه است و صادرات در کنار این مسائل مدنظر است، زیرا محدود بدون به بازار داخلی باعث می شود، از پتانسیل و امکانات خودمان کمتر استفاده کنیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی بیان داشت: بانک کشاورزی به عنوان تامین مالی بخش کشاورزی این ویژگی ها و بخصوص صادراتی بودن تولیدات کشاورزی را مدنظر قرار می دهد بطوریکه در سال های اخیر پروژه هایی اجرا شده است که محصولات آن در کشورهای منطقه عرضه می شود که می توان به پروژه های محصولات گلخانه ای و تولیدات شیلانی در آب های ساحلی اشاره کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل بانک کشاورزی: تجارت کالایی ایران عمدتا واردات محور است

مدیرعامل بانک کشاورزی: تجارت کالایی ایران عمدتا واردات محور است