مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 12:152018-02-18اقتصادي

فناوری اطلاعات حلقه مفقوده مبارزه با قاچاق است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه برای مدیریت زنده باید بتوان به صورت لحظه ای شاخص ها را پایش کرد، گفت: مبارزه با قاچاق یکی از شاخص های اصلی اقتصاد مقاومتی و حلقه مفقوده آن فناوری اطلاعات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - امروز در چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اکنون اقتصاد مقاومتی در کشور دارای تفسیر شده و نهاد پیدا کرده و برنامه و شاخص دارد و هر شاخص قابلیت پایش پیدا می کند.

وی افزود: اصل اقتصاد مقاومتی نگاه کردن به داشته هاست و اینکه به نقاط قوت تکیه کنیم و حداکثر نیاز خود را از طریق تولید داخل تامین کنیم و آنجاکه ظرفیت داریم صادرات داشته باشیم.

آذری جهرمی شبکه ملی اطلاعات را جزو پروژه های زیرساختی وزارت ارتباطات در حوزه اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: توسعه دسترسی مردم به ظرفیت حداقل 20 مگابیت تا پایان برنامه ششم توسعه از دیگر پروژه زیرساختی است که وزارت ارتباطات در آن مسوولیت دارد.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید از پروژه مدیریت املاک کشور به عنوان یکی دیگر از پروژه های اقتصاد مقاومتی یاد کرد و ادامه داد: در این پروژه 28 دستگاه مختلف به همدیگر متصل می شوند تا بتوان موضوعاتی که در این حوزه وجود دارد را دنبال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری اطلاعات حلقه مفقوده مبارزه با قاچاق است

فناوری اطلاعات حلقه مفقوده مبارزه با قاچاق است