مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 12:002018-02-18سياسي

اهتمام دولت و مجلس برای توسعه حمل و نقل عمومی شهرهای کشور


شهردار تهران بر اهتمام دولت و مجلس و تصویب قوانین توسعه حمل و نقل عمومی شهرهای کشور خبر داد و گفت: با اهتمام مجلس امکان استفاده از فاینانس و اوراق مشارکت برای توسعه حمل و نقل عمومی و مبارزه با آلودگی هوا فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی نجفی در هفدهمین دوره همایش بین المللی مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر لزوم بهره گیری از تجربه های جهانی برای حل معضل ترافیک و حمل و نقل عمومی گفت: بی تردید برای حل معضل ترافیک باید نگاه ویژه ای به حمل و نقل عمومی داشته باشیم و این حوزه را به طور جدی مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: قطعا موضوع حمل و نقل و ترافیک موضوع روشنی است و پیچیدگی خاصی ندارد چرا که در زندگی شهری درون کلانشهرها همه شهروندان درگیر این موضوع هستند و باید برای آن راه حل هایی پیدا کرد که قطعا این راه حل ها پیچیده نیستند اما آنچه که از پیچیدگی خاصی برخوردار است اجرا و عملیاتی کردن راه حل هاست.

نجفی ادامه داد: می دانیم در شهر تهران برای هر برنامه ای در حمل و نقل و رفع معضل ترافیک و به تبع آن کاهش آلودگی هوا با مقاومت های بسیاری مواجه هستیم اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که تن و جان مردم ما توسط این معضلات آزرده شده است و میلیون ها ساعت از وقت مردم در ترافیک از بین می رود که به لحاظ اقتصادی، فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام دولت و مجلس برای توسعه حمل و نقل عمومی شهرهای کشور

اهتمام دولت و مجلس برای توسعه حمل و نقل عمومی شهرهای کشور