مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 11:502018-02-18سياسي

در موضوع بورسیه ها، 21 نفر محروم شده اند


رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت که وزیر علوم در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی در خصوص بورسیه ها توضیح داده که مسائل کلی حل شده است،21 نفر محروم شده اند که شرایط شان تطبیق نداشت، - عده ای درس شان تمام نشده است و به کارگیری گروهی که فارغ التحصیل شده اند نیز در دست بررسی است.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت وگو با ایسنا درباره جلسه روز یکشنبه فراکسیون نمایندگان ولایی با غلامی وزیر علوم، گفت: اعضای فراکسیون این موضوع را مطرح کردند که تعادل در رشته های گوناگون دانشگاهی و منبطق بر نیازهای جامعه نیست،400 هزار صندلی خالی در دانشگاه ها وجود دارد که باید در مورد آنها تصمیم گیری شود، همچنین باید در مورد افرادی که به عنوان هیات امنا انتخاب می شوند که بعضا انگیزه و شرایط ندارند، تذکر داده شود.

وی افزود: نمایندگان در جلسه همچنین گفتند تعدادی از دانشگاه هایی که ایجاد شده اند، به تعداد کافی دانشجو ندارند و باید ادغام شوند.

همچنین لزوم استفاده از مشارکت خیرین در تجهیز و توسعه دانشگاه ها و آسیبی که انتصاب سرپرست در دانشگاه ها به صورت طولانی مدت به مدیریت دانشگاه می رساند و لزوم تعامل بیشتر وزارت علوم با مجلس نیز مورد بحث قرار گرفت.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی ادامه داد: یادآوری لزوم ارتباط دانشگاه با صنعت کشور که باید تقویت شود، اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در موضوع بورسیه ها، 21 نفر محروم شده اند

در موضوع بورسیه ها، 21 نفر محروم شده اند