مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 11:062018-02-18بين الملل

/یادداشت مهمان/ «ویتنام عربی» در انتظار ابوظبی؟


برخی تحلیلگران می گویند، وقتی «شیطان خاورمیانه» به مذاکره و توافق با «اخوان المسلمین» یمن می دهد، به این معناست که یمن در حال تبدیل شدن به ویتنام عربی برای ابوظبی و ریاض است.

- برخی تحلیلگران می گویند، وقتی شیطان خاورمیانه به مذاکره و توافق با اخوان المسلمین یمن می دهد، به این معناست که یمن در حال تبدیل شدن به ویتنام عربی برای ابوظبی و ریاض است.

،؛ یادداشت میهمان، سید کاظم صادقی؛ ملاقات نیمه دسامبر 2017 محمد بن سلمان ولی عهد سعودی و محمد بن زاید ولی عهد امارات، با محمد الیدومی و عبدالوهاب احمد الانسی رییس و دبیر کل حزب التجمع الیمنی للإصلاح [شاخه اخوان المسلمین در یمن] در ریاض، دیداری مهم بود و تحلیل ها و گزارش های متعددی درخصوص این ملاقات منتشر شد.

هرچند انور قرقاش سخنگوی توییتری وزارت خارجه امارات مدعی شد که حزب اصلاح به عنوان شاخه یمنی اخوان المسلمین از اخوان برائت جسته، اما همه بخوبی می دانند که طی این ملاقات، امارات تابو شکست و در اقدامی عملگرایانه برای خروج از بن بست نظامی در یمن حاضر شده با دشمن سیاسی شماره یک خود وارد مذاکره و توافق شود؛ بن بستی که این روزها آن را ویتنام عربی برای ابوظبی و ریاض توصیفش می کنند.

  دیدار بن سلمان و بن زاید با الیدومی؛ دسامبر 2017 - ریاض   مقامات اماراتی طی سال های گذشته راهبرد خود را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/یادداشت مهمان/ «ویتنام عربی» در انتظار ابوظبی؟

/یادداشت مهمان/ «ویتنام عربی» در انتظار ابوظبی؟