مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 10:502018-02-18اجتماعي

اعلام شرایط آزمون استخدامی تا اواسط اسفند / برگزاری آزمون در فروردین 97


وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه طی یکی دو هفته آینده شرایط شرکت در آزمون استخدامی جدید را اطلاع رسانی میکنیم گفت: حدود 18 هزار نفر ظرفیت داریم و امید است آزمون فروردین 97 برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد بطحایی روز یکشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در وزارت آموزش و پرورش پرداخت و گفت: محور اصلی تمام فعالیت ها سند تحول بنیادین است.

حدود شش سال از ابلاغ آن گذشته و البته تحقیقات مقدماتی سال ها پیش شروع شده بود.

وی افزود: اخیرا در پایشی که از اجرای سند انجام دادیم، مشخص شد تا کنون 30 درصد از سند مستقر شده که عدد خوبی نیست و آنطور که باید جلو نرفته ایم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه همین 30 درصد نیز دارای پیشرفت متوازن نبوده است، اضافه کرد: در بخش منابع انسانی و تجهیزات و فضا پیشرفت خوب نبوده اما در حوزه برنامه درس ملی پیشرفت خوبی داشته ایم.

با همتی که همکارانم دارند تا قبل از سال جاری زیرساخت های لازم را فراهم و کمیته ها و کارگروه های زیرنظام های سند و شورای راهبردی مربوط کار خود را تا پایان سال شروع می کنند.

بطحایی ادامه داد: تعهد کاری و اداری همه همکاران نسبت به سند را شاهدیم و امیدواریم سال 97 شروع قوی تری برای اجرای سند داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط آزمون استخدامی تا اواسط اسفند / برگزاری آزمون در فروردین 97

اعلام شرایط آزمون استخدامی تا اواسط اسفند / برگزاری آزمون در فروردین 97