مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 10:412018-02-18سياسي

دادستان اردبیل: هرگونه اقدام ضابطان قضایی منوط به داشتن کارت ویژه ضابط قضایی است


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از اعطای کارت ویژه ضابطان قضایی در این استان خبر داد و گفت: هرگونه اقدام قضایی و انتظامی ضابطان منوط به داشتن این کارت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، ناصر عتباتی گفت: هرگونه اقدام انتظامی و قضایی اعم از دستگیری، ابلاغ اوراق قضایی، بازرسی ها، انجام تحقیقات و نیز طیف گسترده ای از تکالیف دادگستری توسط مرجع انتظامی منوط به داشتن کارت ویژه ضابط قضایی است.

وی با اعلام برگزاری نشست با ضابطین قضایی استان اردبیل افزود: این جلسه به منظور ایجاد هماهنگی و حل مسائل و مشکلات کاری و ارائه راهکاری ها به منظور خدمت رسانی مطلوب تر به همشهریان تشکیل شد.

عتباتی تاکید کرد: با توجه به روزهای پایانی سال باید مروری بر عملکردهای خود داشته باشیم و برای تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف تلاش کنیم.

دادستان اردبیل افزود: باید با برنامه ریزی منسجم، اقدامات مناسبی در حوزه تولید امنیت پایدار، کاهش جرائم و برخورد با هرگونه عوامل مخل امنیتی و بزهکاری در استان انجام شود.

عتباتی درباره صدور کارت ویژه ضابطین قضایی نیز با اعلام اینکه استان اردبیل در صدور این کارتها جزو استان های پیشرو در کشور است، گفت: طبق قانون آیین دادرسی جدید کیفری هر گونه اقدام انتظامی منوط به داشتن کارت ضابط دادگستری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان اردبیل: هرگونه اقدام ضابطان قضایی منوط به داشتن کارت ویژه ضابط قضایی است

دادستان اردبیل: هرگونه اقدام ضابطان قضایی منوط به داشتن کارت ویژه ضابط قضایی است