مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 10:362018-02-18ورزشي

برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج باعث ظهور استعدادها می شود


با توجه به اینکه شطرنج در کشورمان در حال طی کردن روند رو به رشد خود است، برگزاری این چنین مسابقاتی می تواند کمک کند که ما در استان های مختلف شاهد ظهور پدیده هایی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اهواز، احسان قائم مقامی شب گذشته در حاشیه مسابقات بین المللی شطرنج جام کارون در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: من در پنجمین دوره مسابقات بین المللی جام کارون شرکت کرده ام و استقبال خوبی از این مسابقات شده و خوشبختانه تعداد زیادی از اساتید شطرنج کشورمان به همراه برخی اساتید بین المللی از کشورهای دیگر در این مسابقات گرم و مهیج حاضرشده اند که فکر می کنم باعث شود مسابقات خوبی را شاهد باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه شطرنج در کشورمان در حال طی کردن روند رو به رشد خود است، برگزاری این چنین مسابقاتی می تواند کمک کند که ما در استان های مختلف شاهد ظهور پدیده هایی باشیم که می توانند به شطرنج کشورمان در عرصه های بین المللی کمک کنند و همچنین باعث می شود شطرنج بازان سطح اول کشور خود را آماده نگه دارند.

استاد بزرگ شطرنج ایران عنوان کرد: امیدوارم مسابقات به نحو احسن برگزارشده و به همین شکل تا انتها ادامه پیدا کند و من هم بتوانم مقام قهرمانی را برای کشورمان به ارمغان بیاورم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج باعث ظهور استعدادها می شود

برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج باعث ظهور استعدادها می شود