مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 09:102018-02-18دانش

رییس دانشگاه تهران: انتخاب مدیر گروه از اختیارات رییس دانشگاه است


چندی پیش خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر دخالت رییس دانشگاه در انتخاب یکی از مدیران گروه دانشکده فنی بدون لحاظ کردن رای اعضای هیات علمی، رییس دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه انتخاب مدیر گروه از اختیارات رییس دانشگاه است، - در واکنش به انتقادات پیرامون انتخاب یکی از مدیران گروه مطرح شد؛ رییس دانشگاه تهران: انتخاب مدیر گروه از اختیارات رییس دانشگاه است چندی پیش خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر دخالت رییس دانشگاه در انتخاب یکی از مدیران گروه دانشکده فنی بدون لحاظ کردن رای اعضای هیات علمی، رییس دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه انتخاب مدیر گروه از اختیارات رییس دانشگاه است،گفت: تغییر مدیر یکی از گروه های دانشکده فنی براساس روال گذشته و با نظرخواهی از اعضای هیات علمی صورت گرفت.

دکتر محمود نیلی احمدآبادی در گفت وگو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: انتخاب مدیر گروه دانشکده ها از وظایف رییس دانشگاه است.

مگر می شود رییس یک دانشگاه در انتخاب مدیر گروه دخالت نکند.

در واقع براساس آیین نامه مدیریت دانشگاه ها، رییس دانشگاه می تواند با مشورت اعضای هیات علمی یک نفر را به عنوان مدیر گروه انتخاب کند.

وی در ادامه تصریح کرد: آیین نامه مدیریت دانشگاه ها، اجازه برگزاری انتخابات به منظور انتخاب مدیر گروه را نمی دهد،ولی ما در دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه تهران: انتخاب مدیر گروه از اختیارات رییس دانشگاه است

رییس دانشگاه تهران: انتخاب مدیر گروه از اختیارات رییس دانشگاه است