مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 07:252018-02-18سياسي

در حوزه حمل و نقل مشکلات جدی داریم


رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی خراسان رضوی با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل دارای مشکلات جدی هستیم، گفت: فرودگاه بین المللی مشهد، در مقایسه با فرودگاه های کشورهای اطراف، - بسیار ضعیف است.

محمد قانعی در گفت وگو با ایسنا- اظهار کرد: در مقام مقایسه با فرودگاه های اطراف خود باید اذعان کرد که فرودگاه کابل، بحرین، کویت، ابوظبی و بغداد به شدت قوی تر از فرودگاه مشهد هستند، حتی ما با فرودگاه کابل تفاوت چشمگیری داریم که این تفاوت در حوزه امکانات سالن ها، ترمینال پروازهای خارجی، چشم نوازی و ظاهر فرودگاه و امکانات گرمایشی و سرمایشی در زمستان و تابستان مشهود است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از هموطنان ما از شمال کشور به مشهد از طریق جاده ای سفر می کنند، گفت: سفر با وسیله شخصی در جاده ها خسته کننده و نیز خطرآفرین است، لذا انجام پروژه ریلی گرگان- مشهد کمک زیادی به سفر با آرامش مسافران و زائران خواهد کرد و این پروژه هرچه زودتر باید به بهره برداری برسد.

قانعی گفت: به نظر می رسد کوتاه شدن زمان سفر بین مسیر مشهد و تهران با راه اندازی قطار برقی به افزایش سفرها کمک می کند، از طرفی سفر با وسیله نقلیه شخصی، خطراتی زیادی دارد و باعث افزایش آلودگی، مشکلات ترافیکی و هزینه بالا می شود و از سوی دیگر میزان پروازهای خطوط هوایی، پاسخگوی حجم بالای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه حمل و نقل مشکلات جدی داریم

در حوزه حمل و نقل مشکلات جدی داریم