مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 23:402018-02-17سياسي

دیدار ولایتی با نوری مالکی در عراق


" مشاور رهبری در امور بین الملل در دیدار با معاون اول رییس جمهور عراق با بیان اینکه آمریکایی ها نباید در شرق فرات حضور داشته باشند، گفت: جبهه مقاومت اجازه نمی دهد که ناتو در غرب آسیا پایگاه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر ولایتی در دیدار نوری مالکی معاون اول رییس جمهور عراق با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران تا آخر در کنار ملت و دولت عراق ایستاده است، افزود: بعد از پیروزی جبهه مقاومت بر داعش باید هوشیارتر از گذشته مراقب اوضاع منطقه باشیم.

وی با اشاره به طرح های تجزیه طلبانه و تفرقه افکنانه آمریکایی ها در منطقه گفت: جبهه مقاومت باید مانع از استقرار تدریجی آمریکایی ها در شرق فرات شود.

مشاور بین الملل مقام معظم رهبری با بیان اینکه کلیه گروه های سیاسی مکلف به حفظ شئونات مرجعیت شیعه و سایر علمای دینی در عراق هستند، ابراز امیدواری کرد: انتخابات آینده عراق موجب تثبیت امنیت و ثبات در این کشور شده و کلیه گروه های سیاسی در عراق در این انتخابات نقش فعال و پررنگی داشته باشند.

بر اساس این گزارش، نوری مالکی معاون اول رییس جمهور عراق نیز در این دیدار با ارائه تحلیلی درخصوص راهبردها و آینده جبهه مقاومت در منطقه گفت: آمریکایی ها تلاش می کنند جای پای مجددی در عراق پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار ولایتی با نوری مالکی در عراق

دیدار ولایتی با نوری مالکی در عراق