مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 16:452018-02-17سياسي

تسلیت رییس صداوسیما و معاون مطبوعاتی به احمد توکلی


رییس صداوسیما و معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد در پیام های جداگانه ای، درگذشت فرزند احمد توکلی، نماینده پیشین مجلس را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالعلی علی عسکری (رییس سازمان صداوسیما) و محمد سلطانی فر (معاونت امور مطبوعاتی ) در پیام هایی مجزا درگذشت محمد توکلی، فرزند احمد توکلی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند.

بر این اساس، در پیام رییس سازمان صداوسیما آمده است: انا لله و انا الیه راجعون برادر گرامی جناب آقای دکتر احمد توکلی عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت فرزند عزیز جنابعالی، آقای محمد توکلی را تسلیت عرض می کنم و از خداوند تعالی برای آن فقید سعید غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

************* همچنین در پیام محمد سلطانی فر، معاون امور مطبوعاتی آمده است: انا لله و انا الیه راجعون برادر ارجمند، جناب آقای دکتر احمد توکلی صاحب امتیاز پایگاه خبری الف خبر درگذشت فرزند ارجمندتان باعث تألم و تاسف شد؛ از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای جنابعالی که از چهره های باسابقه و دلسوز کشور هستید، همچنین خانواده محترم و بازماندگان ایشان، صبر و اجر مسالت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت رییس صداوسیما و معاون مطبوعاتی به احمد توکلی

تسلیت رییس صداوسیما و معاون مطبوعاتی به احمد توکلی