مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 16:402018-02-17ورزشي

آماده باش به مسعود شجاعی و سروش رفیعی


بعد از نیم فصل خانه نشینی و دوری از مسابقات باشگاهی امضای قرارداد با ناتینگهام فارست در چمپیون شیب انگلیس می تواند بهترین اتفاق ممکن برای اشکان دژآگه باشد - مصدومیت دوباره اشکان دژاگه و دوری طولانی مدت کاپیتان از میادین شوک بزرگی به کی روش و طرفداران تیم ملی در آستانه جام جهانی 2018 روسیه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه"، بعد از نیم فصل خانه نشینی و دوری از مسابقات باشگاهی امضای قرارداد با ناتینگهام فارست در چمپیون شیب انگلیس می تواند بهترین اتفاق ممکن برای اشکان دژآگه باشد تا برای رقابت های جام جهانی 2018 روسیه و تثبیت جایگاهش در ترکیب اصلی تیم ملی از آن بهره ببرد، اتفاقی که بازتاب بسیار زیادی هم داشت و واکنش های زیادی را برانگیخت.

اما تنها بعد از دو هفته همراهی این تیم در لیگ جزیره به یکباره نام اشکان از فهرست نفرات آیتور کارانکا برای بازی های چمپیون شیب خارج شد تا متعاقب این تصمیم کارلوس کی روش در پستی فیس بوکی از مصدومیت و عمل جراحی اشکان پرده بردارد.

بدشانسی بزرگ که می تواند روی آینده کاپیتان و طرفدارانش در تورنمنت پیش رو تاثیر مستقیم بگذارد چون در خبرهای تکمیلی دوری دو ماهه این بازیکن از میادین به صورت رسمی اعلام شد.

مصدومیت از ناحیه رباط داخلی بزرگ ترین بدشانسی بود که می توانست در این مقطع یقه بازیکنی مثل دژاگه را بگیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش به مسعود شجاعی و سروش رفیعی

آماده باش به مسعود شجاعی و سروش رفیعی