مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 16:252018-02-17پزشكي

هشدار در خصوص شیوع آنفلوانزای پرندگان


با توجه به ورود سویه جدید ویروس آنفلوانزای پرندگان به کشور لازم است کلیه شهروندان از هرگونه شکار پرندگان وحشی،سر بریدن ، - ، تماس طیور خانگی با این نوع پرندگان و خرید و فروش انها خودداری نمایند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرددر خصوص شیوع آنفلوانزای پرندگان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز چهارمحال و بختیاری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تاکنون موردی از هشدار در خصوص شیوع آنفلوانزای پرندگانابتلای انسانی به این نوع ویروس در کشور گزارش نشده است اما رعایت احتیاط استاندارد ضروری است.

عبدالمجید فدایی افزود: با توجه به ورود سویه جدید ویروس آنفلوانزای پرندگان به کشور (H5N6 ) و احتمال ابتلای انسانی با این نوع ویروس لازم است کلیه شهروندان از هرگونه شکار پرندگان وحشی،سر بریدن ، ، تماس طیور خانگی با این نوع پرندگان و خرید و فروش انها خودداری نمایند.

وی افزود: شهروندان در صورت داشتن تلفات در طیور خانگی بلافاصله موضوع را به کارکنان یهداشتی منطقه سکونت خود اعلام و از تماس با لاشه پرندگان و طیور تلف شده خودداری نمایند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه از عموم مردم خواست، در صورت بروز علائم تب ، سرفه ، درد عضلات و گلو درد بلافاصله به نزدیکترین مرکز بهداشتی درمانی در منطقه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار در خصوص شیوع آنفلوانزای پرندگان

هشدار در خصوص شیوع آنفلوانزای پرندگان