مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 15:552018-02-17سياسي

دفاع معاون نوبخت از نحوه اختصاص بودجه به استان های گیلان و بوشهر


معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه با دفاع از عملکرد این سازمان، نسبت به اظهارات دو نماینده استان های گیلان و بوشهر در خصوص بودجه های تخصیص یافته به این دو استان واکنش نشان داد و گفت که می خواهد از شأن کارشناسی همکارانشان در سازمان برنامه دفاع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید پورمحمدی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه) مجلس که برای دفاع از بندی از لایحه بودجه پشت تریبون حاضر شده بود، قبل از بیان صحبت هایش با اشاره به بحث صبح امروز خدری و دلخوش نمایندگان دو استان بوشهر و گیلان، گفت: همکاران من در سازمان برنامه خواهش کردند که از شأن کارشناسی آنها دفاع کنم.

وی ادامه داد: نگران این هستم که نمایندگانی که به دولت اعتماد کردند گمان کنند منابع دل بخواهی توزیع می شود.

معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه به مقایسه ای از بودجه های تخصیص یافته به دو استان گیلان و بوشهر در سال 95 و شش ماه اول سال 96 پرداخت و گفت: در سال 95، 112 میلیارد تومان به استان گیلان و 285 میلیارد تومان به استان بوشهر بودجه اختصاص یافته یعنی بودجه تخصیص یافته به استان گیلان 52 درصد و به استان بوشهر 80 درصد بوده است.

پورمحمدی افزود: این میزان در شش ماه اول سال جاری در استان گیلان 323 میلیارد تومان و در استان بوشهر 444 میلیارد تومان بوده است یعنی بودجه تخصیص یافته در استان گیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع معاون نوبخت از نحوه اختصاص بودجه به استان های گیلان و بوشهر

دفاع معاون نوبخت از نحوه اختصاص بودجه به استان های گیلان و بوشهر