مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 15:402018-02-17اقتصادي

معرفی برگزیدگان چهارمین رویداد هم آفرینی همراه اول


اختتامیه چهارمین رویداد هم آفرینی همراه اول با مشارکت شرکت «پردیس اول کیش» برگزار شد.

- اختتامیه چهارمین رویداد هم آفرینی همراه اول با مشارکت شرکت پردیس اول کیش برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام همراه اول"، چهارمین رویداد از مجموعه رویدادهای هم آفرینی همراه اول با رویکرد انتخاب طرح یا کسب و کارهای نوپا و نوآور در حوزه بازی های آنلاین موبایلی با حضورجمعی از مدیران همراه اول و متخصصان حوزه بازی های رایانه ای در برج همراه برگزار شد.

در چهارمین رویداد هم آفرینی همراه اول بازی های دیرین دخت ، سلحشوران و یگان ویژه به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب و لوح تقدیر، تندیس ویژه هم آفرینی و جایزه نقدی خود شامل 15 میلیون تومان برای تیم اول، 10 میلیون تومان برای تیم دوم و 5 میلیون تومان برای تیم سوم را دریافت کردند.

در این مراسم بازی های مشاجره ، Drag Racing ، غار اژدها ، بازی کارتی استراتژی AMAZIA ، مزرعه شمالی ، پسرخوانده و پرسیتی نیز لوح تقدیر و هدیه ویژه هیأت داوران را دریافت کردند.

در این دوره از مجموعه رویدادهای هم آفرینی، که ثبت نام آن از 15 آبان ماه آغاز شده و تا 20 آذر ماه ادامه داشت، 1688 بازی در سامانه هم آفرینی ثبت شد که از این بین 40 بازی به مرحله داوری رسید و در نهایت در تاریخ 15و 16 بهمن ماه داوری برگزار و 3 بازی برتر انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان چهارمین رویداد هم آفرینی همراه اول

معرفی برگزیدگان چهارمین رویداد هم آفرینی همراه اول