مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 14:562018-02-17سياسي

کنگره ملی مصطفای شهید در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: کنگره ملی مصطفای شهید در دانشگاه سیستان و بلوچستان دوم و سوم اسفند ماه امسال با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از زاهدان، مجید وحیدیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: کنگره ملی مصطفای شهید در دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور جمعی از مسؤولان ارزشی برگزار خواهد شد.

وی افزود: حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دارای اهداف متنوعی است در دانشگاه که هدف کلی آن حمایت از فعالیت های دانشجویی است و در همین راستا معاونت فرهنگی دانشگاه به دنبال تحقق اهداف کلی نظام است یکی از مهمترین این اهداف گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا همکاری با بنیاد شهید و دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه داریم، به دنبال نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان هستیم و دستیابی و تقویت روحیه انقلابی را در برنامه داریم.

وحیدیان بیان کرد: این افتخار نصیب شده تا میزبان این کنگره باشیم، با رویکرد عملیاتی ساختن فرامین مقام، معظم رهبری و تقابل با تهاجم فرهنگی است.

یزدانی دبیر استانی کنگره مصطفی شهید نیز در این زمینه گفت: کنگره ملی مصطفای شهید با رویکرد جوان انقلابی، تبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی مصطفای شهید در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود

کنگره ملی مصطفای شهید در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود