مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 14:202018-02-17حوادث

انهدام باند سرقت از پیرزن ها


رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری افرادی که در پوشش افراد خیر و کمک رسان اقدام به سرقت از پیرزنان کرده بودند، خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه سلسله اقدامات پلیسی پلیس آگاهی در کنترل نامحسوس مجرمان سابقه دار و حرفه ای ، کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که دو برادر از طایفه فیوج به نام های محمد 36 ساله و حسن 35 ساله که پیش از این بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف دستگیر و روانه زندان شدند، در حال حاضر در خانه ای مجردی در خیابان ابوذر سکونت دارند.

سوابق محمد حکایت از آن داشت که وی از سال 1379 تاکنون بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف مرتبط با موادمخدر ، سرقت بویژه سرقت طلاجات ، درگیری با مأموران ، جعل و کلاهبرداری دستگیر و روانه زندان شده است، بررسی سوابق حسن نیز نشان داد که او نیز همانند برادرش از سال 1380 تاکنون بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف مرتبط با سرقت، جعل عنوان، مواد مخدر و بویژه سرقت طلاجات از پیرزن ها دستگیر و روانه زندان شده و در حال حاضر از سوی چهار شعبه اجرای احکام در شهرستان های قم و اصفهان تحت تعقیب قرار داشته و محکوم به بیش از 12 سال حبس قطعی است.

همزمان با شناسایی محمد و حسن به عنوان مجرمان سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت طلاجات از پیرزن ها، پرونده های مشابهی با همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سرقت از پیرزن ها

انهدام باند سرقت از پیرزن ها