مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 11:502018-02-17بين الملل

تشدید فشارها بر اف بی آی در پی افشای سهل انگاری در پرونده تیراندازی فلوریدا


افشای این مساله که اداره پلیس فدرال (اف بی آی) هشدارها درخصوص مظنون تیراندازی در یکی از مدارس فلوریدا را جدی نگرفته، ضربه ای مخرب به اصلی ترین آژانس مجری قانون آمریکا محسوب می شود آن هم در زمانی که این نهاد در حال حاضر نیز تحت فشار سیاسی فوق العاده زیادی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، حتی پیش از این افشاگری تکان دهنده مبنی بر ناکامی اف بی آی در انجام تحقیقات درباره هشداری که می گفت نیکلاس کروز، مظنون تیراندازی دبیرستانی واقع در فلوریدا ممکن است حمله ای را برنامه ریزی کند، این آژانس با انتقادات بی سابقه ای از جانب دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و دیگر جمهوری خواهان مجمع عمومی سازمان مواجه بوده که این نهاد را به تعصب حزبی متهم کرده اند.

اف بی آی و طرفدارانش می توانستند انتقادات گذشته را به عنوان اتهاماتی که با انگیزه سیاسی مطرح شده اند، رد کنند اما این بار اف بی آی هیچ گزینه ای ندارد جز اینکه بپذیرد که مرتکب یک اشتباه فاجعه آمیز شده است.

اذعان اف بی آی به اینکه این هشدار را جدی نگرفته و درخصوص انجام تحقیقات درباره آن سهل انگاری کرده باعث انتقاد جدی از سوی جف سشنز، دادستان کل آمریکا و رییس این آژانس شد و ریک اسکات، فرماندار جمهوری خواه ایالت فلوریدا که یکی از متحدان ترامپ است نیز استعفای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید فشارها بر اف بی آی در پی افشای سهل انگاری در پرونده تیراندازی فلوریدا

تشدید فشارها بر اف بی آی در پی افشای سهل انگاری در پرونده تیراندازی فلوریدا